11.10.21

Атестація працівників психологічної служби 2021/2022 навчальний рік


Додаток 2

до листа Департаменту освіти і науки

01.10.202108-13/7164

 

БЛАНК ЕКСПЕРТИЗИ

діяльності соціального педагога

від «____» ____________ 20__ р.

 

І. Загальні відомості.

Соціальний педагог(ПІБ)__________________________________________________________

Назва установи________________________________________________________________

Міська/селищна/сільська територіальна громада _____________________________________

Освіта. Кваліфікація за дипломом_________________________________________________

________________________________________________________________________________

Курси підвищення кваліфікації. Де проходив. Дата та номер посвідчення ________________

________________________________________________________________________________

Стаж роботи: загальний __________, з них на посаді __________, у даному закладі ________

Рік останньої атестації _____________________ категорія ____________________________

На яку категорію претендує_______________________________________________________

Педагогічне звання _______________________________________________________________

 

ІІ. Робота над методичною проблемою

Проблема  ______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________

Аналіз структури та змісту роботи над проблемою:

- Робота над методичною проблемою не ведеться й не планується – 0 балів;

- Робота над проблемою розпочата (визначена мета, завдання) – 1 бал;

- Робота ведеться безсистемно – 2 бали;

- Простежується системність у роботі, зроблений теоретичний аналіз літературних джерел – 3 бали;

- Простежується системність у роботі, достатня результативність – 4 бали;

- Робота оформлена відповідно до вимог, визначені перспективи – 5 балів.

           

За ІІ розділом _________ балів.

 

ІІІ. Оцінка рівня кваліфікації соціально-педагогічної майстерності за видами діяльності

 

Критерії оцінювання

Бал

Вид оцінювання

І. Організаційно-методична робота

Планування роботи

Аналіз

документації, бесіда із соціальним

педагогом

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діяльність безсистемна, має випадковий характер, переважає робота  за запитом. Циклограми роботи не впроваджено.

0

Простежується система в окремих ланках діяльності, циклограми впроваджено в окремих випадках.

 

 

1

Система діяльності відображена у плані роботи в поточному навчальному році, циклограми впроваджено в більшості випадків.

2

Система простежується впродовж декількох років, враховані пріоритети діяльності та циклограми роботи соціального педагога

3

Ведення документації службового користування

Документація наявна, але її ведення не відповідає вимогам.

0

Документація наявна, є незначні порушення.

1

Документація наявна, її ведення відповідає вимогам.

2

Оформлення соціального паспорту закладу освіти

Соціальний паспорт відсутній або представлений у вигляді банку даних на різні категорії дітей.

0

 

Соціальний паспорт оформлено, але існують деякі упущення.

1

 

Соціальний паспорт оформлено згідно вимог

2

 

II.  Діагностична діяльність

Наявність і якість банку даних  діагностичних методик

Експертиза банку

даних діагностич­них

методик

 

 

 

 

 

 Банк  діагностичних методик відсутній.

0

Банк методик складено відповідно до вимог.

1

Доцільність  діагностичних досліджень

Теми досліджень неактуальні для закладу освіти, їх проведення необґрунтоване.

0

Теми актуальні, використовуються діагностичні мінімуми.

 

2

Якість протоколів діагностичних досліджень

 

За результатами діагностичних досліджень протоколи не складаються.

0

 

 

Протоколи складаються, їх оформлення не відповідає вимогам.

1

 

 

Протоколи складаються, висновки та рекомендації адресні, мають конкретний характер.

2

 

 

ІІІ. Профілактика, у тому числі розвиток соціальних навичок

Наявність банку даних профілактичних  програм

Експертиза банку даних

профілактичних  програм

 

Банк даних профілактичних програм відсутній.

0

Банк програм наявний, але програми не систематизовані.

1

Програми систематизовані за віком, проблемами.

2

Наявність авторських програм

Авторські програми відсутні.

 

0

Авторські програми не відповідають вимогам

1

Авторські програми відповідають вимогам, мають експертний висновок.

2

 

Володіння методами та технологіями профілактичної  роботи

 

 

Методичний аналіз занять

 

 

Соціальний педагог сучасними методами та технологіями профілактичної  роботи не володіє.

 

0

Соціальний педагог сучасними методами та технологіями профілактичної роботи володіє на достатньому рівні, епізодично застосовує їх на практиці.

1

Соціальний педагог на високому рівні володіє сучасними методами та технологіями профілактичної роботи, систематично використовує їх у практичній діяльності .

2

Різноманітність форм профілактичної роботи

 

Форми профілактичної роботи одноманітні.

1

Профілактична робота проводиться в різноманітних формах, застосовується творчий підхід у плануванні профілактичної роботи.

2

Спеціаліст упроваджує профілактичні/просвітницькі програми, рекомендовані МОН України

3

IV. Консультативна діяльність

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Організація й проведення групових та індивідуальних консультацій за результатами діагнос­тики

Аналіз матеріалів,

 бесіда із

соціальним педагогом, педагогічними працівниками

........................................................ "■ ■ .                               .                             "'"   "..............................................................................................................................................................................................

Консультації за результатами діагностики не проводяться.

0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Консультації за результатами діагностики проводяться епізодично.

 

 

 

    1

 

 

Консультації проводяться систематично, у групових та індивідуальних формах, рекомендації конкретні, доцільні

2

Якість консультативної  соціально-педагогічної  допомоги учасникам освітнього процесу

 

 

 

Протоколи консультацій відсутні.

0

Протоколи в наявності, не відповідають вимогам

1

Протоколи відповідають вимогам, рекомендації конкретні, доцільні, науково обгрунтовані

2

V. Просвітницька діяльність

 

 

Якість проведення просвітницької роботи з учнями

 

Експертиза

матеріалів, відвідування

занять

Просвітницька робота з учнями не проводиться.

0

Просвітницька діяльність має епізодичний характер.

1

Просвітницька діяльність з учнями ведеться системно, використовуються інтерактивні форми роботи.

2

Якість проведення просвітницької роботи з педагогами

 

Просвітницька робота з педагогами не проводиться.

0

Просвітницька діяльність має епізодичний характер.

1

Просвітницька діяльність з педагогами ведеться системно, використовуються інтерактивні форми роботи.

2

Якість проведення просвітницької роботи з батьками

 

Просвітницька робота з батьками не проводиться.

0

Просвітницька діяльність має епізодичний характер.

1

Просвітницька діяльність з батьками ведеться системно, використовуються інтерактивні форми роботи.

2

 

VI. Зв'язки з громадськістю

Організація спільної роботи з іншими спеціалістами

Аналіз документації, бесіда із соціальним педагогом

 

 

 

Соціальний педагог не співпрацює з іншими спеціалістами.

0

Співпраця відбувається епізодично.

1

Співпраця системна, триває впродовж декількох років.

2

VII. Підвищення власного професійного рівня

Відвідування навчально-методичних заходів

Аналіз документації

 

 

 

 

 

 

 

 

Заходи не відвідуються.

0

Заходи відвідуються епізодично.

І

Заходи відвідуються систематично.

2

Проходження інтервізійних, супервізійних груп

Інтервізійні, супервізійні групи не відвідуються

0

Інтервізійні, супервізійні групи відвідуються періодично

І

Інтервізійні, супервізійні групи відвідуються систематично

2

Наявність власного   досвіду, поширення його серед колег

Власні напрацювання відсутні.

 0

Соціальний педагог має власні напрацювання, які використовує у своїй діяльності.

1

Соціальний педагог активно поширює власні напрацювання серед колег.

2

Наявність публікацій у фахових виданнях

3

 

За ІІІ розділом отримано _______ балів.

 

ІV. Ааналіз відкритого заходу в атестаційний період  (розвиткове, практичне, тренінгове заняття, групова консультація. Заповнюється експертом).

Назва заходу _______________________________________________________________

Категорія учасників_____________________________________________________________

Дата проведення________________________________________________________________

Блок 1.  Аналіз діяльності та емоційного стану дітей на занятті

Ступінь прояву критерію

 

бал

1.1.  Психологічна атмосфера:

-        сприятливий, діти розкуті, спокійні, активні;

-        нейтральна,  діти спокійні, пасивні, мовчазні;

-        несприятливий, діти виказують напругу, скутість.

 

2

1

0

1.2.  Позиція дітей:

-          активна творча;

-          активна відтворювальна;

-          пасивна.

 

2

1

0

Блок 2. Структура та логіка заняття

Ступінь прояву критерію

 

бал

2.1.  Спеціаліст володіє матеріалом і проблемою, що обговорюється:

-          повністю;

-          частково;

-          не володіє.

 

2

1

0

2.2.  Структура заняття відповідає вимогам:

-          повністю;

-          частково;

-          не відповідає взагалі.

 

2

1

0

   2.3. Відповідність змісту заняття заявленій темі:

-          запропонований зміст повністю розкриває тему заняття;

-          тема заняття розкрита частково, не всі вправи є доцільними;

-          тема заняття не розкрита взагалі.

 

2

1

0

2.4. Наявність логічних переходів між різними видами роботи:

-          простежується логіка заняття, запропоновані завдання  пов’язані логічними переходами;

-          перехід між різними завдання не завжди логічний;

-          заняття представлено набором вправ.

 

2

1

0

Блок 3. Аналіз діяльності психолога  на занятті

Ступінь прояву критерію

 

бал

3.1.   Емоційна стійкість, володіння собою.

-           демонструє навички саморегуляції, впевнений, поведінка адекватна ситуації;

-          не володіє собою, незібраний, розгублений.

 

1

0

3.2.  Позиція соціального педагога, способи керування груповими процесами:

-          «поряд», супроводжує групу, звертається по допомогу, пропонує допомогу, працює на розвиток групи, володіє групою, поєднує різні способи її організації;

-          «разом»,  працює разом з дітьми; не відслідковує групові процеси;

-          «над», застосовує вказівки, повчає, контролює, права і можливості дітей визначаються психологом;

-          «під», не володіє групою, не керує груповим процесом.

 

 

2

1

 

0

0

3.3.  Способи активізації та вмотивування дітей на занятті:

-          стимулює дітей до обговорення, задає запитання,  звертається до особистого досвіду дітей;

-          надає підтримку кожному, групі, вказує на значимість зробленого, допомагає  сформулювати висловлення дітей;

-          знецінює зроблене, критикує, порівнює, обмежує висловлення.

 

2

1

 

0

3.4.  Способи узагальнення та підведення підсумків:

-          спеціаліст  узагальнює на основі висловлювань дітей;

-          узагальнюють і підсумовують самі діти;

-          узагальнення здійснює сам психолог.

 

2

1

0

3.5.  Форми і методи роботи з дітьми:

-          переважають активні та інтерактивні форми і методи роботи;

-          спеціаліст  інколи використовує завдання на взаємодію та особистісну активність дітей;

-          спеціаліст не використовує форми і методи роботи для організації взаємодії дітей оди з одним.

 

2

1

 

0

 

Усього за результатами аналізу заняття отримано _________  балів

Загальна сума балів за ІІ, ІІІ та  ІV  розділами _________ балів

 

 

 

Висновки та рекомендації експерта__________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

Рівень професійного рейтингу: нормативний  0 – 16 балів

достатній 17 – 33  бали

ґрунтовний 34 – 50 балів

високий 51 – 66 балів

 

 

 

Експерт ________________                  _________________

                   (підпис)                                                      (ПІБ)

 

Немає коментарів: