Додаток 2
до листа Департаменту освіти і науки
01.10.2021№ 08-13/7164
БЛАНК ЕКСПЕРТИЗИ
діяльності соціального
педагога
від «____» ____________ 20__
р.
І. Загальні відомості.
Соціальний педагог(ПІБ)__________________________________________________________
Назва установи________________________________________________________________
Міська/селищна/сільська територіальна громада _____________________________________
Освіта. Кваліфікація за
дипломом_________________________________________________
________________________________________________________________________________
Курси підвищення кваліфікації. Де проходив. Дата та номер посвідчення
________________
________________________________________________________________________________
Стаж роботи: загальний __________, з них на посаді __________, у даному закладі
________
Рік останньої атестації _____________________ категорія ____________________________
На яку категорію претендує_______________________________________________________
Педагогічне звання
_______________________________________________________________
ІІ. Робота над методичною проблемою
Проблема ______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
Аналіз структури та змісту роботи над проблемою:
- Робота над методичною проблемою не ведеться й не
планується – 0 балів;
- Робота над проблемою розпочата (визначена мета,
завдання) – 1 бал;
- Робота ведеться безсистемно – 2 бали;
- Простежується системність у роботі, зроблений
теоретичний аналіз літературних джерел – 3 бали;
- Простежується системність у роботі, достатня
результативність – 4 бали;
- Робота оформлена відповідно до вимог, визначені
перспективи – 5 балів.
За ІІ розділом _________ балів.
ІІІ. Оцінка рівня
кваліфікації соціально-педагогічної майстерності за видами діяльності
|
Критерії оцінювання |
Бал |
Вид оцінювання |
|
|
І. Організаційно-методична
робота |
|||
|
Планування роботи |
Аналіз документації, бесіда із соціальним педагогом |
||
|
Діяльність безсистемна, має випадковий характер,
переважає робота за запитом.
Циклограми роботи не впроваджено. |
0 |
||
|
Простежується система в окремих ланках діяльності, циклограми впроваджено
в окремих випадках. |
1 |
||
|
Система діяльності відображена у плані роботи в
поточному навчальному році,
циклограми впроваджено в більшості випадків. |
2 |
||
|
Система простежується впродовж декількох років, враховані пріоритети
діяльності та циклограми роботи соціального педагога |
3 |
||
|
Ведення документації службового користування |
|||
|
Документація наявна, але її ведення не відповідає
вимогам. |
0 |
||
|
Документація наявна, є незначні порушення. |
1 |
||
|
Документація наявна, її ведення відповідає
вимогам. |
2 |
||
|
Оформлення соціального паспорту закладу освіти |
|||
|
Соціальний паспорт відсутній або представлений у вигляді банку даних на
різні категорії дітей. |
0 |
|
|
|
Соціальний паспорт оформлено, але існують деякі упущення. |
1 |
|
|
|
Соціальний
паспорт оформлено згідно вимог |
2 |
|
|
|
II. Діагностична діяльність |
|||
|
Наявність і якість банку даних діагностичних методик |
Експертиза банку даних діагностичних методик |
||
|
Банк
діагностичних методик відсутній. |
0 |
||
|
Банк методик складено відповідно до вимог. |
1 |
||
|
Доцільність
діагностичних досліджень |
|||
|
Теми досліджень неактуальні для закладу освіти,
їх проведення необґрунтоване. |
0 |
||
|
Теми актуальні, використовуються діагностичні мінімуми. |
2 |
||
|
Якість протоколів
діагностичних досліджень |
|
||
|
За результатами діагностичних досліджень протоколи
не складаються. |
0 |
|
|
|
Протоколи складаються, їх оформлення не відповідає вимогам. |
1 |
|
|
|
Протоколи складаються, висновки та рекомендації адресні, мають конкретний
характер. |
2 |
|
|
|
ІІІ. Профілактика,
у тому числі розвиток соціальних навичок |
|||
|
Наявність банку даних профілактичних програм |
Експертиза
банку даних профілактичних програм |
||
|
Банк даних профілактичних програм відсутній. |
0 |
||
|
Банк програм наявний, але
програми не систематизовані. |
1 |
||
|
Програми систематизовані за віком, проблемами. |
2 |
||
|
Наявність авторських програм |
|||
|
Авторські програми відсутні. |
0 |
||
|
Авторські програми не відповідають вимогам |
1 |
||
|
Авторські програми відповідають вимогам, мають
експертний висновок. |
2 |
||
|
Володіння методами та
технологіями профілактичної роботи |
|
Методичний аналіз занять |
|
Соціальний педагог сучасними методами та
технологіями профілактичної роботи не
володіє. |
0 |
|
|
Соціальний педагог
сучасними методами та технологіями профілактичної роботи володіє на
достатньому рівні, епізодично
застосовує їх на практиці. |
1 |
|
|
Соціальний педагог на високому рівні володіє
сучасними методами та технологіями профілактичної роботи, систематично
використовує їх у практичній діяльності . |
2 |
|
|
Різноманітність форм профілактичної роботи |
|
|
|
Форми профілактичної роботи одноманітні. |
1 |
|
|
Профілактична робота
проводиться в різноманітних формах, застосовується творчий підхід у плануванні профілактичної
роботи. |
2 |
|
|
Спеціаліст упроваджує
профілактичні/просвітницькі програми, рекомендовані МОН України |
3 |
|
|
IV.
Консультативна діяльність |
|
|
|
Організація й проведення
групових та індивідуальних консультацій за результатами діагностики |
Аналіз матеріалів, бесіда із соціальним педагогом, педагогічними
працівниками |
|
|
........................................................ "■
■ .
.
"'" ".............................................................................................................................................................................................. Консультації за результатами діагностики не проводяться. |
0 |
|
|
Консультації за результатами діагностики
проводяться епізодично. |
1 |
|
|
Консультації проводяться
систематично, у групових та індивідуальних формах, рекомендації конкретні, доцільні |
2 |
|
|
Якість консультативної
соціально-педагогічної допомоги
учасникам освітнього процесу |
||
|
Протоколи консультацій відсутні. |
0 |
|
|
Протоколи в наявності, не відповідають вимогам |
1 |
|
|
Протоколи відповідають вимогам, рекомендації конкретні,
доцільні, науково обгрунтовані |
2 |
|
|
V.
Просвітницька діяльність |
|
|
|
Якість проведення просвітницької роботи
з учнями |
|
Експертиза матеріалів, відвідування занять |
|
Просвітницька робота з учнями не проводиться. |
0 |
|
|
Просвітницька діяльність має епізодичний
характер. |
1 |
|
|
Просвітницька діяльність з учнями ведеться системно,
використовуються інтерактивні
форми роботи. |
2 |
|
|
Якість проведення просвітницької роботи
з педагогами |
|
|
|
Просвітницька робота з педагогами не проводиться. |
0 |
|
|
Просвітницька діяльність має епізодичний
характер. |
1 |
|
|
Просвітницька діяльність з педагогами ведеться
системно, використовуються інтерактивні форми роботи. |
2 |
|
|
Якість проведення просвітницької роботи
з батьками |
|
|
|
Просвітницька робота з батьками не проводиться. |
0 |
|
|
Просвітницька діяльність має епізодичний
характер. |
1 |
|
|
Просвітницька діяльність з батьками ведеться системно,
використовуються інтерактивні
форми роботи. |
2 |
|
|
VI. Зв'язки з
громадськістю |
||
|
Організація спільної роботи з іншими
спеціалістами |
Аналіз документації, бесіда із соціальним педагогом |
|
|
Соціальний педагог не співпрацює з іншими спеціалістами. |
0 |
|
|
Співпраця відбувається епізодично. |
1 |
|
|
Співпраця системна, триває впродовж декількох років. |
2 |
|
|
VII. Підвищення власного професійного рівня |
||
|
Відвідування навчально-методичних заходів |
Аналіз
документації |
|
|
Заходи не відвідуються. |
0 |
|
|
Заходи відвідуються епізодично. |
І |
|
|
Заходи відвідуються систематично. |
2 |
|
|
Проходження
інтервізійних, супервізійних груп |
||
|
Інтервізійні, супервізійні групи не відвідуються |
0 |
|
|
Інтервізійні, супервізійні групи відвідуються
періодично |
І |
|
|
Інтервізійні, супервізійні групи відвідуються
систематично |
2 |
|
|
Наявність власного досвіду, поширення його серед колег |
||
|
Власні напрацювання відсутні. |
0 |
|
|
Соціальний педагог має
власні напрацювання, які використовує у своїй діяльності. |
1 |
|
|
Соціальний педагог активно поширює власні напрацювання
серед колег. |
2 |
|
|
Наявність публікацій у
фахових виданнях |
3 |
|
За ІІІ розділом отримано _______ балів.
ІV. Ааналіз відкритого заходу
в атестаційний період (розвиткове,
практичне, тренінгове заняття, групова консультація. Заповнюється експертом).
Назва заходу
_______________________________________________________________
Категорія учасників_____________________________________________________________
Дата
проведення________________________________________________________________
Блок 1. Аналіз діяльності та емоційного стану дітей
на занятті
|
Ступінь прояву критерію |
бал |
|
1.1. Психологічна атмосфера: -
сприятливий, діти
розкуті, спокійні, активні; -
нейтральна, діти спокійні, пасивні, мовчазні; -
несприятливий, діти
виказують напругу, скутість. |
2 1 0 |
|
1.2. Позиція дітей: -
активна творча; -
активна
відтворювальна; -
пасивна. |
2 1 0 |
Блок 2. Структура та логіка
заняття
|
Ступінь прояву критерію |
бал |
|
2.1. Спеціаліст володіє матеріалом і проблемою,
що обговорюється: -
повністю; -
частково; -
не володіє. |
2 1 0 |
|
2.2. Структура заняття відповідає вимогам: -
повністю; -
частково; -
не відповідає
взагалі. |
2 1 0 |
|
2.3. Відповідність змісту заняття
заявленій темі: -
запропонований зміст повністю розкриває тему заняття; -
тема заняття розкрита частково, не всі вправи є
доцільними; -
тема заняття не
розкрита взагалі. |
2 1 0 |
|
2.4. Наявність логічних
переходів між різними видами роботи: -
простежується
логіка заняття, запропоновані завдання
пов’язані логічними переходами; -
перехід між різними
завдання не завжди логічний; -
заняття
представлено набором вправ. |
2 1 0 |
Блок 3.
Аналіз діяльності психолога на занятті
|
Ступінь прояву критерію |
бал |
|
3.1. Емоційна стійкість, володіння собою. -
демонструє навички саморегуляції, впевнений,
поведінка адекватна ситуації; -
не володіє собою,
незібраний, розгублений. |
1 0 |
|
3.2. Позиція соціального педагога, способи
керування груповими процесами: -
«поряд»,
супроводжує групу, звертається по допомогу, пропонує допомогу, працює на
розвиток групи, володіє групою, поєднує різні способи її організації; -
«разом», працює разом з дітьми; не відслідковує
групові процеси; -
«над», застосовує
вказівки, повчає, контролює, права і можливості дітей визначаються
психологом; -
«під», не володіє
групою, не керує груповим процесом. |
2 1 0 0 |
|
3.3. Способи активізації та вмотивування дітей
на занятті: -
стимулює дітей до обговорення, задає запитання, звертається до особистого досвіду дітей; -
надає підтримку кожному, групі, вказує на значимість
зробленого, допомагає сформулювати
висловлення дітей; -
знецінює зроблене, критикує, порівнює, обмежує
висловлення. |
2 1 0 |
|
3.4. Способи узагальнення та підведення
підсумків: -
спеціаліст узагальнює на основі висловлювань дітей; -
узагальнюють і
підсумовують самі діти; -
узагальнення
здійснює сам психолог. |
2 1 0 |
|
3.5. Форми і методи роботи з дітьми: -
переважають активні
та інтерактивні форми і методи роботи; -
спеціаліст інколи використовує завдання на взаємодію та
особистісну активність дітей; -
спеціаліст не
використовує форми і методи роботи для організації взаємодії дітей оди з
одним. |
2 1 0 |
Усього за результатами
аналізу заняття отримано _________ балів
Загальна сума
балів за ІІ, ІІІ та ІV розділами _________ балів
Висновки та рекомендації
експерта__________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Рівень професійного рейтингу: нормативний 0 – 16
балів
достатній 17 – 33 бали
ґрунтовний 34 – 50 балів
високий 51 – 66 балів
Експерт ________________
_________________
(підпис)
(ПІБ)
Немає коментарів:
Дописати коментар